Liderzy utrzymania talentów

Strona główna » Blog » Liderzy utrzymania talentów

Opis Stanowiska w rzeczywistości EX i CX

Jakie są oczekiwania klientów, na każdym etapie NCJ od pracownika w danej roli ?

Co pracownik w danej roli powinien robić aby zbudował pozytywne doświadczenie klientów w kontakcie z naszą firmą, na tyle aby to był powód do rekomendacji przez klientów  i w taki sposób, aby sam pracownik rekomendował firmę ?
Którego lidera wsparcie pracownika jest kluczowe (krytyczne) i jak lider ma to realizować ?
Jakie zadania, czy zachowania wzmacniające budowanie wartości należy wdrożyć w pierwszej kolejności, aby pracownik mógł je „zapisać” na konto swojego sukcesu ? Uwaga: realizacja targetów ilościowo – finansowych nie jest z reguły odbierana przez pracowników jako ich wewnętrzny sukces.
Jakie kompetencje do pełnienia danej roli dzisiaj, a przede wszystkim w przyszłości, powinien mieć pracownik i jak je systematycznie podnosić ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.