Lider. Ilu z nich naprawdę zna lub rozumie zawiłości współczesnego rynku ?

Wielu liderów działa tylko w jednym podstawowym trybie. Robią to, w czym są dobrzy, z czym czują się komfortowo, i co gorsza dla organizacji, są nagradzani za to zachowanie. Są to ludzie bez wątpienia inteligentni. To po co mają wychodzić z „układu” ? Po co mają „użerać” się ze zmianami ?

A rynek idzie do przodu i to w nieznanym kierunku…

Organizacje potrzebują liderów wszechstronnych, gotowych do działania w nieprzewidywalnym otoczeniu (BANI).
Warunkiem wstępnym do bycia liderem przyszłości jest bycie krytycznym myślicielem. Dobrze byłoby do tego dołożyć różnorodne umiejętności operacyjne.


Niestety, większość liderów uważa się za przenikliwych myślicieli, ale czy naprawdę nimi są? Ilu z nich naprawdę zna lub rozumie zawiłości współczesnego rynku ?


Akademia Pator

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.