Co nowego w sprzedaży B2B ?

Po pierwsze:

Sprzedaż w B2B

 

Sprzedaż w B2B

75% nabywców B2B uznało, że warto rozmawiać bezpośrednio z Handlowcem w trakcie procesu zakupowego nowego produktu lub usługi.

 

I OD RAZU NASUWAJĄ SIĘ PYTANIA 

  • To dużo czy mało ?

  • A co z kontaktami przy kontynuacji współpracy ?

  • To, że klienci chcą rozmawiać bezpośrednio, czy to oznacza, że w starej formule relacyjno-produktowej ?

  • Jak obsługiwać klienta w obszarze cyfrowym, gdy bazowaliśmy na relacjach interpersonalnych, a klient już takiej formy współpracy już nie chce ?

Sprzedaż w B2B

DLATEGO CZY SPRZEDAŻ ROZWIĄZAŃ BĘDZIE JESZCZE SKUTECZNA ?

Ale o jakich rozwiązaniach myślimy ?

Produktowych czy branżowych ? Są to pojęcia zupełnie inne.

Do tej pory większość rozmów sprowadzała się do potrzeb w obszarze:

  • Co klient potrzebuje
  • Doradztwo produktowe

Podsumowując:

TERAZ KLIENCI OCZEKUJĄ WSPÓŁPRACY W INNYM OBSZARZE POTRZEB

  • dlaczego to potrzebuję
  • kiedy to potrzebuję

”Należy więc  przesunąć akcent na inny obszar doradztwa:  doradztwo biznesowe”


Zapraszam do lektury kolejnych postów, jak i do bezpośredniej współpracy z naszą Grupą Transformacji


Edukacja Kadry Kierowniczej

Cel dla Strategów

Program Edukacyjny