O nas

Misja: pomoc klientom w wykorzystaniu istniejącej infrastruktury i inwestycji w celu zwiększenia rentowności dzięki strategii CRM i CEM.

PATOR wykorzystuje najlepsze szkolenia biznesowe i doradztwo dla klientów, z silną bazą klientów (CRM / CEM) w głównych branżach, takich jak motoryzacja, telekomunikacja, rząd, handel detaliczny i inne.
Mercedes-Benz, BMW, Toyota, Suzuki, Renault, Peugeot, GM, Fiat, Hyundai, Polkomtel, Orange, Vaillant, Velux, Polityka, TVP, Adidas, Statoil, Suzuki, PKO BP, Bank Światowy, Aviva, Allianz, Morliny, Żywiec, LOT, Whirlpool, LG, Knauf, Scania, Kancelaria Prezydenta, Securitas, W.Kruk, Hines, Molton, Iveco, Digel,

Paweł czuwa nad realizacją misji. Koordynator merytoryczny, założyciel Pator Consulting Group. Konsultant, audytor i mentor specjalizujący się w zarządzaniu opartym na KPI, Marketingu Relacyjnym i Sprzedaży. Przeprowadził ponad 15.000 godz. coachingów i szkoleń. Współpracuje z największymi, światowymi firmami doradczymi. Jest również wieloletnim wykładowcą Zarządzania Relacjami z Klientem i Marketingu Strategicznego na studiach podyplomowych na SGH. Zainteresowania to podróże, ogród, sztuki walki i sporty motorowodne.

Magda jest absolwentką SGH i Architektury Wnętrz na ASP. Specjalizuje się w zastosowaniu marketingu cyfrowego w retailu. Członek prestiżowego stowarzyszenia AMA. Jej pasją jest design, literatura fantasy, archeologia średniowieczna, porty motorowodne i podróże.

20160906_164811-740x1024 (740x740)

paweł