Automotive

Nowa droga zakupowa klientów, zarówno w segmencie samochodów użytkowych jak i osobowych. Wpływ CEM, internetu i zapewnienie mobilności klienta w działaniach posprzedażnych, to nowe wyzwania. Rola obsługi posprzedażnej staje się kluczowa.

  • procesy zarządcze w przemyśle motoryzacyjnym
  • ocena poprawności funkcjonowania firm produkcyjnych
  • ocena spełnienia wymagań klientów oraz ustalonych standardów
  • metody statystyczne w motoryzacji
  • stworzenie wewnętrznych standardów w firmach produkcyjnych
  • wprowadzenie standardów obsługi klientów
  • wprowadzenie systemów optymalizujących wydajność serwisu
  • obsługa klienta w salonie samochodowym
  • współpraca z dealerami
  • organizacja pracy w stacji dealerskiej
  • kierowanie stacją dealerską
  • ekonomia transportu
  • badania jakości obsługi klienta (Tajny Klient)
  • pełny zakres szkoleñ obejmujący:
    zarządzanie – systemy zarządzania na zgodność z wymaganiami ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, TS 16949, marketing, sprzedaż, obsługa klienta, technika motoryzacyjna